Det snurrar i min skalle

Idag hade jag väldigt svårt att koncentrera mig på lektionerna, trots att det var väldigt intressant. Aja, gick rätt hyfsat ändå. Vi fick bl.a. gå ner på stan och göra enkäter, det var ganska kul. Sen pratade vi om Etik & Moral inom journalistiken.

Har precis skrivit klart personporträttet. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, eftersom jag var tvungen att skala ner väldigt mycket. Hade ca 3600 tecken först och maxgränsen är 3000... bah!

Det märks att mitt huvud är lite kaos nu också, haha, jag insåg nämligen i kassan på Ica att jag hade glömt börsen hemma imorse! Lite pinsamt, men sicken tur att jag bor ca 500 meter därifrån. Det var bara att gå hem och hämta... jag unnade mig en chokladkaka och en tidning. Ska smaska på chokladen när jag ser på Idol sen :)

Nu: Göra räksallad till middag!

Sen: Idol!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0