Finns det hjärterum finns det stjärterum

Fanns gott om båda delarna i min lägenhet ikväll ;)

Först var det ju match på Kalles. Malta - Sverige slutade efter många om och men (och FAN OCKSÅ och MEEEN och OOOOH) hela 1-0 till Sverige. Wow! Liksom. Nä, det var en onödigt jämn match och Sverige var inte alls lika bra som mot Ungern. Det var inte en helt förtjänad seger, men det spelar ingen roll just nu. Gör man flest mål så vinner man, så enkelt är det. Att det krävdes ett självmål för att till slut vinna är en annan historia...

Efter matchen begav vi oss hem till min lilla lya och då blev det en massa TACOS - MUMS! Plus Idol, såklart. Sen satte vi på "Män som hatar kvinnor".

Folket har nyss gott hem och jag slötittar lite på MacGayver på 5:an, men ska snart sova. Åh, vad gott jag kommer att sova inatt!

Tack alla inblandade för en toppenkväll, det måste göras om!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0