Fotboll ikväll?

Sitter och tittar lite på hockeyn på 2:an nu, Tjeckien - Sverige och funderar på att äta lite middag (sallad - mums!) snart. Det kanske blir fotboll ikväll också :) Fick nyss sms av J som påminde mig om att det ju är Ungern - Sverige i VM-kvalet på Kanal 8 ikväll och det vill jag ju inte missa! Tyvärr missade jag Sveriges VM-kvartsfinal igår, vet i skrivande stund inte ens hur det gick - pinsamt!! Jag skäms för att jag är så dålig på att hänga med ibland. Jag älskar ju sport (speciellt fotboll och ishockey, as you might know) men just nu har det varit väldigt mycket annat som jag har behövt tänka på, som t.ex. skola, flytt och en massa småsaker. Well, ska ta nya tag nu. Är nästan klar med Läslogg 2 nu förresten - puh! Imorgon ska jag färdigställa den och då ska jag även försöka fortsätta på min krönika för SvenskaFans. Ska knåpa ihop några rader om mina tankar inför den kommande säsongen. Forza Modo, ni vet.

Vad ska ni göra ikväll? Jag lever i min lilla Piteå-bubbla nu, så jag har inte hunnit uppdatera mig om vad som händer i Ö-vik heller. Har koll på några av er, men långt ifrån alla. Well, hoppas ni får en bra kväll, det ska jag ha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0