I blåsväder

Det är riktigt fint här idag, solen skiner! :) Däremot är det jävligt blåsigt. Var nyss ute på en liten promenad, satte mig på en parkbänk och läste en stund också. Jag fattade inte så mycket, haha! Åh SUCK vad det är drygt med läsloggarna... BLÄH!

Blir antagligen ingen hockey för mig ikväll heller. Jävla skit. Aja. Det kommer fler gånger. Bl.a. den 1:a oktober, då blir det Skellefteå - Modo för hela slanten! :) Sweet! Jag saknar hockeyn i allmänhet och Modo i synnerhet. Oh yes.

Förresten, jag och Hanna är grymt sugna på att tågluffa i sommar. Det vore så jävla awesome om vi kunde styra upp det!! Då blir det Östeuropa som gäller, typ Prag och Kiev. Vi måste nog lägga en budget först, så vi vet vad vi har att jobba emot. Ja, det låter som en riktigt bra idé faktiskt. Tanken är ju dock att man ska leva lite som en luffare och inte glassa runt, liksom. Kommer ju inte bli några miljonbelopp vi sätter sprätt på, långt ifrån.

Nu ska jag äta lunch. Gott.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Hannaaa

tågluffa foo shizzle!

2009-09-17 @ 18:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0