I teknikens underbara värld

Jag lyckades koppla in boxen, men var då tvungen att koppla bort dvd:n p.g.a. brist på hål och för många sladdar. Irriterande? JA! Suck. Well, när jag väl fick igång boxen så hittade den inga kanaler. Det stod i manualen att det skulle finnas ett datum på kartongen som skulle ange när jag kunde söka kanaler men jag såg inte det någonstans. Jaja. Får försöka ta tag i det där imorgon = ringa pappa, som antagligen sover nu.

Imorgon ska jag försöka plugga lite och så ska jag posta ett kort till lille Charlie, som fyller 3 år nu i dagarna. Åh, jag saknar faktiskt mina gullungar i London! Och mina flickor också, såklart. De är bäst i test! Fick lite Thea-abstinens igår t.ex. Tittade på bilder i kameran och blev väldigt nostalgisk. Haha, jag minns min och Majas kväll på Scandinavian Party så jävla väl, det var en kväll/natt utöver det vanliga, helt klart... London är awesome och amazing. Jag vill tillbaka! Tänk om man kunde vinna en miljon, eller kanske två. Det vore gött!

Innan jag går och lägger mig ska jag börja läsa i en av kursböckerna, den verkar jättetråkig, men det är bara att läsa på. Baaaah. Jag ska glutta lite i Cosmopolitan och VeckoRevyn också, det måste jag få unna mig :) Ska nog fortsätta läsa "Pillow Talk" också. Dessförinnan ska jag nog titta lite på film. Kanske. Det beror på. Kanske blir det lita Betapet istället? Jaa, det låter som en bra idé! Eller hur? :)

Blir kanske fest imorgon, antagligen nykter. Jag vill bara träffa lite folk. Pallar inte Kåren, så jag går nog hem och tittar på film efter förfesten. Mys!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0