Mycket på gång

Den här veckan är schemat ganska fullspäckat. Kul, men lite tröttsamt också. Mestadels trevligt, dock. :) Hittills i alla fall. Igår blev det bl.a. en cykeltur till och från Öjebyn, det var lite kyligt men helt klart värt det - vi fick ju gratis mat och allt ;) Plus träning, I guess. Efter en angenäm middag (och fika!) bar det av till Ankars för Idol-kväll, wuhu! Sen kilade jag iväg för filmkväll, det vankades 8 Mile som jag inte sett förut. Den var riktigt bra! Eminem är faktiskt riktigt jävla grymt duktig.

Kom hem sent igår, eller snarare tidigt imorse. Är ganska trött idag, klev upp runt halv 10 för att hinna gå på en (nu i efterhand) onödig föreläsning för min del. Eller vad sägs om 45 minuters tjat om att man måste folkbokföra sig i Piteå? Jag har ju redan gjort det, dah. Well, jag susade förbi DinSko och Wedins och syndade lite innan jag åt lunch. Därefter susade jag tillbaka till skolan för ännu en föreläsning - om studieteknik. Mycket mer givande. Bestämde mig dock för att dra mig hemåt efter ca 2 timmar och här (där?) är jag nu! Vill gå på Afro Power Dance men jag tror att jag gör bäst i att vila. Kanske blir en snabbis på gymmet imorgon istället, innan Idol.

Blir såklart Idol ikväll också! :D

Ska spela lite Betapet nu och försöka skriva klart referatet Modo - Frölunda. Ja.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0