Snart godnatt...

Har nyss tittat på "Män som hatar kvinnor". Jag köpte den på Coop för ett par veckor sedan :) Har nog hunnit ungefär hälften nu, den är spännande, även om jag har läst boken - som är skitbra!! Ska dock lägga mig snart, börjar bli riktigt trött i ögonen. Imorgon ska vi träffas och göra en uppgift som har med boken "Bild och retorik i media" att göra. Kan nog bli intressant och förhoppningsvis tar det inte så lång tid. Lika bra att göra bort den också. Ska bara surfa en stund till, sen blir det läsa och sova av!

Krönikan är förresten nästan klart. Tror jag. Känner inte direkt någon inspiration, då är det inte lika kul att skriva. Det går liksom inte. Jag vill inte lämna in något halvdant heller, bara för att få det gjort. Ska gnugga vidare med den imoron.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0