Soft.

Sitter och diggar lite Bob Marley nu, innan läggdags. Me like! På tal om Bob; http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.8999895

Typ den skönaste listan ever!

Idol var nice. Tyvärr gick inte Nicklas, som jag röstade på, vidare. Synd, för jag fastnade för hans framträdande, han har en riktigt intressant röst och verkar vara en skön person. Annars gillar jag Calle också, tror han kommer utvecklas grymt mycket! Jon då? Sure, han verkar lite knepig men hans röst är jävligt ball.

Modo förlorade mot HV71, mindre kul. Foppa gjorde mål, mycket kul! Och fan vad Magnus Häggström är bra. Jag blev riktigt imponerad i torsdags och fortsätter han så här så blir det ju kanske riktigt kul för Modo i vinter. Den 15:e oktober ska jag se Luleå - Modo live. Awesome!

Nä, nu blir det sängen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

You gotta love all the Bobs

2009-09-29 @ 11:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0