The 25 Most Exquisitely Sad Songs

As I climb into an empty bed
Oh, well, enough said.

Någon/några har utsett tidernas 25 sorgligaste låtar. Ni hittar dem här;

http://www.spinner.com/2007/05/03/the-25-most-exquisitely-sad-songs-in-the-whole-world-no-25/

Listan består bl.a. av Sinhead O'Connor, Johnny Cash, The Smiths, David Bowie och The Beatles. En av mina favoriter är Luther Vandross - Dance With My Father Again. Den är så vacker. "Vinnaren" på den här listan blev "Chicken Wire" med Pernice Brothers. Hade aldrig hört den förut, det var många låtar av den varan. Jag trodde att någon av mina favoriter med Queen skulle vara med, men icke! Hm, jag kanske ska ta och göra en egen lista? Well, inte just nu.

Nu: pluggapluggaplugga :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0