Tomorrow

Nyss hemkommen, det blev ytterligare en trevlig kväll. Me like, me like! Har packat nästan klart nu, lika bra det. Kommer inte ha överdrivet mycket tid på mig imorgon, har möte med två av lärarna kl. 9, då jag ska få feedback och efter det är det bara att susa hem och fixa det sista innan bussen går. Jag måste se till att inte glömma min mumsiga lunchlåda!! Måste diska också... tråkigt! Jaja.

Blir alltså en tripp hem till Ö-vik imorgon. Jag är lite nervös, faktiskt. Syster yster ska möta mig på busstationen :)

Nä, nu blir det snart sängen.

Ö-vik, here I come. På gott och ont.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Emil

Have some fun then! :)

2009-09-23 @ 23:53:23
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0