Back on track

Det är gött att vara tillbaka i Piteå igen :)

Igår gjorde jag och min vän från Dalarna en redig middag, fläskfilé stod på menyn. Till efterrät blev det massvis med bra musik - high five!

Idag träffades klassen över en fika, riktigt nice. Känns kul att träffa alla igen, vår kära sekt, haha!

Hade nyss värmländskt besök för första gången på länge - me like! Vi kollade på "Vem vet mest" och lite ishockey. Såklart! ;)

Nu blir det lite The Sims innan det är dags för läsa och sova. Bara så ni vet.

Puss!

Kommentarer
Postat av: T

Jag fylleringer dig i helgen, bara så du vet.

2010-04-22 @ 22:28:38
Postat av: Ylva

Låter ju helt underbart, min vän. Ring så mycket du vill ;)

2010-04-23 @ 18:20:18
URL: http://ypple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0