London Calling - April

Förra året mötte jag våren i London, det var lovley! :) Det var första gången jag firade min födelsedag utan familjen. Min värdfamilj var på semester och jag vaknade upp själv i huset. Mamma ringde mig när jag gjorde frukost och senare fick jag även ett kort med posten. Av min värdfamilj fick jag ett presentkort på 40 pund på TopShop som jag senare köpte ett par jeans för. På födelsedagen fick jag besök av min dåvarande pojkvän, älskade M. Hans föräldrar var också med. På kvällen gick jag, M och min darling Thea ut på puben. Det var en kul kväll!

Runt påsk fick jag besök av söta Jenny! :) Hon var där nästan en vecka och vi hann med en hel del, bl.a. shopping, ganska mycket shopping ;)

Läs mina inlägg från London i april här.

Kommentarer
Postat av: jenny

det var en grym vecka i London med dig :)

2010-04-20 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0