Chokladpudding och lite shopping-ångest!

Ungarna hade en kulig playdate och jag tackar för att C inte ville äta hela sin efterrätt, då fick jag njuta av lite chokladpudding ;) Mums!

Efter att jag slutat gick jag till Debenhams och spanade in slutrean (de har typ rea hela tiden ju) och hittade en skitsnygg typ "army"-jacka/skjorta i militärgrönt jeanstyg. Har kostat £28 och nu kostar den £8:40 - bargain! Köpte den dock inte. Vet inte riktigt varför, faktiskt. Kände väl att jag borde snåla lite, eller nåt. Haha. Åh. Vill ha den, men finns mycket jag vill ha. Så... den får nog vara. Om den nu inte skulle råka finnas kvar efter helgen... eller nåt...

På vägen hem köpte jag nya ELLE (love it!) och yoghurt som jag avnjöt med lite cheerios och müsli. Åt bara lite pasta som blev över från barnens middag innan jag skyndade iväg till Debenhams förut, så jag var lite hungrig.

Imorgon är min sista jobb-dag här, för den här gången. Man ska aldrig säga aldrig, eller hur? Kommer att sakna de små liven, händer alltid nåt kul när de är i farten. Aw. Så söta!

Aja. Nu blir det lite mys med Spotify och Betapet - high five!

Längtar efter J, känns i hela kroppen. Nästa fredag får jag äntligen träffa honom :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elinor

ha en fortsatt trevlig kväll :)

2010-08-05 @ 23:03:16
URL: http://elliinorx.blogg.se/
Postat av: izabell

Tävlar ut en valfri jumpsuit från Onepiece.no som Isabelle strandberg bloggat om :) fin blogg btw :),

2010-08-05 @ 23:10:33
URL: http://izabell.webblogg.se/
Postat av: william

choklad pudding är sååå gott:DDD

2010-08-05 @ 23:43:25
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0