Ett långsamt farväl

Imorse var jag SEG. Haha, ganska kul kväll igår men inte så värt att betala £10 för Inferno... varför åkte vi dit? Aja. Bra musik var det, men alldeles för många drägg (varför är jag inte förvånad?) och allmänt jobbiga människor. Fast många glada människor också. Trevlig förfest dock :) Fick äntligen tag i några av mina partyfavoriter på Spotify, som jag har letat! Kom hem typ fyra imorse, inte så värst kallt ute faktiskt, som det brukar vara. Somnade nog som en stock sen och klev upp typ halv elva - gött!

Lekte lite med barnen före lunch och runt halv två åkte familjen till flygplatsen. Lite tråkigt att säga hej då, såklart, kommer att sakna dem. Är dock skönt att ha huset för sig själv i ett par dagar och bara ta det lugnt, göra lite vad jag känner för. Har gott om tid på mig att packa också, har redan börjat. Tar allt i klädväg först och fyller sedan på med "småsaker", som smycken och annat skoj.

När familjen hade åkt tog jag mig till Harrods och strosade runt lite. Får inte nog av att sukta efter alla snygga väskor, klockor och plånböcker... någon dag ska jag ha råd att shoppa där. Idag blev det lite present-shopping till la familia istället! Gick en sväng på Zara sedan också. Såg mycket fint där också, men blev inga inköp där idag. Ska ju till Primark imorgon och köpa på mig lite "nödvändiga" saker, för en BILLIG peng. På tisdag tänkte jag ta en sista sväng på Northcote Road och Debenhams.

Har precis duschat, nu känner jag mig lite fräschare än i morse, haha! Anna kommer hit om ca 1 timme, då ska vi laga middag och se på film :) Perfekt söndag! Typ.

Gah. Börjar känna av lite separationsångest nu. Jag älskar London.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0