Snart är det dags...

... att sova! Ska ställa väckaren på 04:51 - gäsp! Min taxi kommer 06:00 och då bär det av till Heathrow. Bye bye London och hello Gothenburg!

Har hunnit med i princip allt jag hade tänkt idag, faktiskt. Imorgon ska jag upp, käka frulle och torka köksbordet och andra ytor i köket som behöver lite finputs. Tror att min resväska väger ca 18-19 kilo, det gillas. Behöver inte kämpa tills jag blir svettig för att stänga den heller, haha!

Ikväll var jag och Anna på bio, igen, vi såg Knight And Day med Tom Cruise och Cameron Dias. Den var riktigt kul, haha :) Tompa var faktiskt riktigt cool, typ.

Aja. Ska surfa runt lite till och sen kryper jag ner i sängen för några timmars sömn.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0