Ut med det gamla, in med det nya - eller?

När jag kommer hem till Sverige igen måste jag få någon seriös ordning på min garderob. Måste verkligen försöka rensa och organisera lite bättre. Försöka lista ut vilka stilar jag ska satsa på o.s.v. Det lär ju bli lättare sagt än gjort...

Har faktiskt inte shoppat jättemycket i London den här gången och det jag har köpt är jag riktigt nöjd med. En del plagg jag köpte här förra året är jag inte överdrivet förtjust i just nu. Fast det kan ändras, helt plötsligt inser man att den där tröjan är ju faktiskt rätt snygg tillsammans med den scarfen, t.ex.

Har några sista inköp jag ska göra innan jag åker nästa onsdag. Har gjort en lista, hoppas jag lyckas följa den, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0