Vars tog sommaren vägen?

Är det bara jag eller kommer hösten alltid för fort? Idag har det varit ca 12 grader ute - hu! Det är ju fortfarande augusti! Hösten är ganska mysig, men jag är inte riktigt beredd på den än. Vill ha ett par varma veckor till och sen går jag villigt med på att hoppa in i varmare utstyrslar. Inte för kallt dock, vill strutta runt i mina älskade Converse ett bra tag till ju.

Ska bli gött att komma tillbaka till Piteå på söndag, saknar min lägenhet! Har en del nya saker på min inköpslista också, så att jag ska få lite bättre ordning där hemma. Får ta itu med den när studiebidraget kommer, vilket förhoppningsvis är innan nästa fredag.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0