Bra helg!

Jag har haft en bra helg. :)

Ikväll blev det lite mys och fika, det gillas. Kollade herrarnas skidskytte också, gick ju rätt bra för Björn Ferry som kom på 8:e plats. Imorgon blir det mer skidor, ser fram emot det! Jag älskar verkligen OS, det är riktigt roligt. Finns alltid någon sport som man gillar och i mitt fall är det ett flertal ;) Jag tycker synd om dem som inte gillar sport överhudutaget. Ni missar en hel del!

Nu sitte jag och spelar lite Betapet. Ska stänga av datorn om en stund och lägga mig i sängen. Är riktigt seg och trött idag, så blir till att sova tidigt. Skönt!

Imorgon har vi ingen skola, så jag ska läsa lite kurslitteratur och börja på novellen vi ska skriva.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

OS is the shizzle foe shoe.

2010-02-15 @ 10:00:08
URL: http://metrobloggen.se/orebrostudent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0