Ikväll smäller det!

Sitter och pustar ut efter en intensiv vecka. Igår filmade jag och Suzie för hela slanten, det var kul men lite ovant. Idag satt vi och tittade på en del av materialet när vi lärde oss redigeringsprogrammet. Vi har fått med en hel del bra :)

Ska ha en riktigt lugn kväll ikväll, det ser jag fram emot. Ska försöka se både Let's Dance och - såklart - OS! Shit, var det någon som sa OS-feber? Nu jävlar! Ikväll smäller det! Har ännu inte bestämt mig för om jag ska se invigningen eller inte. Det lär bli en hel del Sims ikväll också, om jag får bestämma ;) Kanske får jag besök också, det vore mys. Jag gillar mys. Speciellt på fredagar. Eller nä, alla dagar i veckan förresten. Fast fredagsmys är någonting extra. Typ.

Vet inte om jag ska orka gå till ICA och unna mig någonting gott nu när det är helg och allt. Har inte tränat på hela veckan förutom pilates eftersom jag känner mig förkyld och har gjort det ett bra tag. Det bryter dock aldrig ut på riktigt, very annoying.

Längtar lite smått till våren också. Jag vill använda mina Converse! Känns lite väl kallt när det är -20 ute. Längtar till Riksgränsen också, är knappt två veckor kvar nu! :)

Well, nu ska jag göra annat.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0