Hit och dit

Imorse hade vi möte på skolan angående ett litet projekt som vi ska försöka dra igång. Kan bli riktigt bra! :) Sedan blev det lunch och en tripp till Luleå. Jag körde på vägen upp, spännande, haha! Var ett tag sedan jag körde på en stor väg sist och längre än typ 2 mil... men det gick bra. På vägen hem satt jag mest och chillade och njöt av musiken = Michael Jackson.

På eftermiddagen hade vi möte angående skid-SM som vi ska rapportera ifrån. Jag är nervös, men det kommer nog att gå bra. Det ska bli riktigt kul! Missar introduktionen av TV-kursen, men ibland måste man prioritera.

Synd att Sverige förlorade mot Slovenien idag. De spelade ju bra i första halvlek. Aja, nya tag mot Polen imorgon!

En glad nyhet är dock att en resa till Riksgränsen är bokad! :D Vi är ett gäng på 9 pers från klassen som ska dit. Det kommer att bli awesome!

Snackade lite med Thea på Skype förut också, det var nice! :)

Nu ska jag spela lite Betapet innan det är dags för läsning och sedan är det sova som står på schemat.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0