Home sweet home...

Tack Ö-vik för den här gången, nu är jag hemma i Pite igen efter en helt okej bussresa. Hann med att se två filmer; "Ghosts of girlfriends past" och "Vicky Christina Barcelona", vilket underlättade en hel del. Hade först tänkt att lyssna på en massa "deppig" musik och låta tårarna flöda men jag bestämde mig för att försöka gaska upp mig lite. Jag blir så ledsen och arg när det blir missförstånd och en massa knas. Jag vill inte ha det så. Jag orkar inte med det längre.

Jag har ändå haft en lugn och skön helg hemma, blev två hemmakvällar, pallade inte gå ut. Mys! :) Nu ska jag fortsätta titta lite på Wallander och sen blir det nog sängen. Vi har sovmorgon imorgon förresten, vi börjar 10:30 - skönt!

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0