Imorgon gäller det!

Imorgon ska jag och Alex rapportera live från skid-SM här i Piteå. Just nu är jag grymt taggad, men nervös. Det ska bli så jäkla kul! Dessutom är det en bra merit, är viktigt att få testa på sådant här under studietiden och ha med sig det i bagaget när man ska ut i arbetslivet. Jag är ingen skidexpert, men intresset finns där och enligt mig är det plus viljan det viktigaste. Man bör även vara påläst, kanske mest för lyssnarnas/tittarnas skull, man vill ju inte "skämma ut sig", liksom.

Ska snart sova. Vill försöka vara åtminstone hyfsat utvilad, så man inte får hjärnsläpp eller liknande. Det vore ju inte så bra, haha!

Surfa in på PiteFM.se och lyssna på oss, live! :) Vi sänder ca 10:45-15:00 från skid-SM.

Är sugen på att själv ta en runda i spåret, kanske styr upp det imorgon eftermiddag eller på fredag. Det vore nice!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: olatidman

sv: visst ska dom må bra, det är såklart viktigt. jag säger inte att modeller inte ska finnas i alla storlekar, men jag tycker att det är löjligt att man helt plötsligt ska slänga in en massa större modeller för att få lata kvinnor i stugorna att må bra..

2010-01-21 @ 02:32:31
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Ida

LYCKA TILL! (eeh, lite sent kanske)

2010-01-22 @ 19:19:58
URL: http://delstaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0