Radiodebut!

Idag sände vi våra första radioprogram, det var skitkul! Vårt program handlade om studentliv, mestadels i Piteå. Det gick bra för oss, även om det strulade lite med tekniken (låten vi skulle spela stängdes av efter bara några sekunder). Det var kanske en bra grej, för då fick vi ju testa på det också. Vi löste det bra, vi babblade på lite och gick direkt till ett inslag och spelade en ny låt efteråt istället.

Man fick värsta kicken inne i studion, jag var nervös, men på ett bra sätt. Jag kom liksom igång. Ibland stakade jag mig lite, men det var ju ändå live, så då tycker jag att det är okej.

Imorgon ska vi lyssna på alla gruppers program, jag tror att det blir grymt bra! :)

Radio är något jag absolut skulle kunna tänka mig att jobba med, som det känns nu. Är ganska grön, haha, men har man viljan så klarar man det mesta.

Har förresten organiserat mina kläder nu. Jag sorterade de efter färg, får se om det funkar, annars så får jag börja om...

Nu ska jag chilla lite.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0