TV- journalistik

Idag hade vi genomgång på hur kameran fungerar, vad man ska tänka på när det gäller ljus och ljud o.s.v. Sedan fick vi filma lite, vi delades upp grupper om tre och ställde frågor till varandra eller andra. Det var kul! :) Lite trixigt med alla inställningar och att ställa i ordning allt, men det är nog en vanesak. Inte jättekul att se sig själv på bild sen, haha! Aja. Det var kul och jag tror att den här kursen kommer att bli lärorik och givande. Att vår lärare snackar skånska är lite ovant, men det vänjer man sig nog vid också ;) Nu är vi "lediga" fram till på måndag och nästa vecka har vi bara lektioner måndag och tisdag. Sweet!

Imorgon ska jag färdigställa och lämna in min krönika. Nu ska jag strax kila till gymmet för lite Afro Power Dance! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0