Lite rörigt, men annars så!

Imorse skulle jag egentligen ha fått en städmorgon för mig själv, men var tvungen att hålla koll på och leka med F mest hela tiden medan G var i närheten och fixade med saker på datorn och via telefon. Kände mig så less. Pratade lite med pappa på morgonen dock, det var kul! Han skulle kolla om jag levde, som vanligt. Och lever, det gör jag, minst sagt. Eftermiddagen blev ganska lugn. Stackars D hade ramlat på sin scooter och slagit näsan, den var alldeles svullen och hon hade ett stort, rött märke på kinden. Aouch! :( Men hon klarade sig bra i övrigt och har definitivt något att prata om i skolan imorgon.

Är barnvakt ikväll, har haft lite myskväll med Maja och Jessica, me like!! Synd att Maja åker hem redan imorgon igen dock :( Var så kul att träffa henne igen, precis som förr. Tur dock att Jessie och Nina är kvar :)

Idag är det precis tre veckor kvar tills Johan kommer, kom på det förut idag. Då blev jag glad!

Slötittar lite på brittiska Big Brother. Haha, så ovärd show egentligen, men bra för att ha i bakgrunden. Typ.

Har ingen aning om G och J blir sena ikväll. De är på olika ställen, så den ena kommer nog hem före den andra och då kan jag gå och lägga mig. Skulle vilja åtminstone försöka vara lite pigg imorgon, det är ju trots allt fredag då. Är barnvakt imorgon också, men lördag och söndag är jag fri! Blir förhoppningsvis Camden på söndag :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0