Little Mr. Bump

Ajajaj.

Var i lekparken med pojkarna idag och går bredvid F när han går på en "orm" som man kan typ klättra på. Den är ca 40 cm bred och ca 50 cm ovanför marken. Stackars lillis halkar och ramlar och det ser inte så kul ut. Han börjar gråta och när jag lyfter upp honom ser jag en FET bula på hans lilla panna. Får typ lite panik, har han fått hjärnskakning eller är det en stor fet sten där inne? Eller är det helt enkelt en bula? Jag har inget att tvätta det med, är ett litet sår på bulan, så jag sms:ar Anna (som är på väg till lekparken) i panik och frågar om hon har wipes. Det hade hon. När vi kom hem blev G såklart lite orolig och frågade om alla detaljer och det känns så dumt att förklara att jo, jag gick bredvid honom men han lyckades ändå ramla och slå huvudet. Jag hoppas verkligen att han inte har fått hjärnskakning eller något. Han verkade fine, dock. Efter typ tre minuter var han glad igen och ville leka, klättra och springa mer, så vi stannade i parken en stund till.

Känns lite bättre nu. Är ju knappast mitt fel att han ramlade, det är ju sådant ungar gör hela tiden, men ändå. Hoppas han är okej imorgon, hoppas, hoppas!

På tal om imorgon. Det är inte ens ett dygn kvar nu, till Portugal!! Har ganska precis avslutat min packning, är i princip bara datorn och tandborsten som fattas. Gött. Har knappt någon packning med mig hit och ännu mindre till Portugal. Fast G ska ha några grejer i min resväska också, vi är nämligen tillåtna att ha 32 kilo i varje resväska. Hm, hoppas att den inte väger över 25 haha, vore så skönt att ha en lätt väska för en gångs skull...

Har förresten glömt att fråga om vi har Internet i huset i Portugal. Det hoppas jag verkligen. Tar nog med datorn i vilket fall som helst, kan ju alltid fortsätta skriva på någon av alla mina små projekt och spela Sims. Såklart.

Puss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0