Tillbaka till vardagen

Jag vaknade i Portugal och somnar i London. Gärna för mig! Är grymt trött efter dagens resa. Ungarna skötte sig fint på planet och jag hann läsa en del och kunde ta det ganska lugnt, men man blir alltid trött av att resa. No matter what, verkar det som.

När vi kom hem packade jag upp så att det var bortgjort och sen unnade jag mig en sen lunch på Nando's. Det var gött, minst sagt. Bara Thea som fattades, min darling. Jag vet att du läser min blogg, var mer aktiv på msn eller Skype, kvinna! Jag saknar dig!

Efter lite välbehövlig mat i magen strosade jag lite i affärer, hittade lite fint till syrran :) Gick sedan vidare till parken och läste lite. Pappa ringde, blev jätteglad! Pratade både med honom och Britt och fick massor av hemlängtan, som om jag inte redan hade nog av det. Aja. Tre veckor kvar!

Imorgon börjar jag inte förrän 10:15, så kan sova typ två timmar längre än vanligt. Sweet!

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0