Viva la London

Tiden här går fort. Tycker att det är ganska bra, i alla fall just nu. Längtar till Portugal!! Sen är det bara två helger kvar innan jag åker tillbaka till Sweden.

Tråkigt att säga hejdå till Jessica igår. :( Men jag hoppas vi ses snart igen!

Imorgon börjar en ny jobbvecka, dock bara 4 dagar den här veckan eftersom vi flyger på fredag.

Ska strax sova. Blir till att läsa lite först, just nu håller jag på med "Låt den rätte komma in". Tror att filmen är jävligt obehaglig, vill se den! Har precis läst ut "Shutter Island", mer om det vid ett annat tillfälle.

Good night, sleep tight and don't let the bed bugs bite!

Puss.


Kommentarer
Postat av: T

Säga hej då till Jessica? Vart skulle hon?

2010-07-05 @ 17:44:55
Postat av: Maja

Jag undrar samma sak. Vart skulle Jessica?

2010-07-05 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0