Bra dag idag!

Varmt och skönt, så kan man sammanfatta dagen. Plus att ungarna har varit glada och söta. Hade hand om F någon timme på förmiddagen, han var en glad lillis. Lite trotsig på eftermiddagen, när vi var på playdate, men i övrigt var det lugnt. C somnade i vagnen på vägen hem, haha! Kul att se familjen G's ungar också och deras nya au pair :)

Ikväll är jag barnvakt. Kollar Danmark - Japan och hoppas att Danmark ska skärpa till sig. De måste kämpa för skandinaviens ära och heder! Eller nåt.

Väntar på att J ska logga in. Vi ska försöka planera ett eventuellt London-besök, high five!

Imorgon ska jag och Jessie hitta på något på förmiddagen, strosa lite i solen, kanske? På kvällen ska vi dricka vin i parken. Mys! Då får vi ytterligare sällskap av Nina. Vilket skönt gäng, I must say.

Just nu är livet i London livet. Det är så jag vill att det ska vara.

Sitter och tänker på några av mina vänner där hemma i Sverige, av olika anledningar. Finns så mycket jag vill säga till en del av dem. Måste ta itu med det. Det skulle lyfta några stenar från mina axlar. Stenarna är inte så tunga, men lite smått irriterande. Inte helt okej.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0