Burn, baby, burn!

Nu är sommaren här. Det är hot, hot, hot outside! Har bränt mig på axlarna idag. Lite klantigt. Borde förstås ha införskaffat solkräm INNAN värmeböljan slog till. Hm. Får köpa imorgon, de har två för en på Superdrug, en bra deal!

Idag hade vi picknick i parken med ungarna, inte så stökigt som man kan tro. Sen mötte vi en tjej som hade såpbubblor - väldigt populärt! Alla ungar verkar gillar såpbubblor.

Imorgon är "the big day" för England. Håll tummarna! Nu finns det inget annat en seger som gäller mot Slovenien. Matchen är kl. 15:00, antar att de flesta som jobbar inte kommer att göra så mycket nytta efter avspark och ca 2 timmar framåt... här hemma ska vi såklart ha på matchen. Jag ska ha min England-tröja, såklart. Är det VM så är det!

Kollar på Grekland - Argentina nu och pratar med Johan på msn. Me like! Saknar honom extra mycket idag. Vill inte känna mig needy, men jag gör faktiskt det.

Ska snart läsa och sen sova. Typ. Är grymt trött, som vanligt?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0