Flying high in the sky

Just det, jag skulle ju berätta mer om min resa hit. Det blev lite stressigare än jag trodde. För det första glömde jag att köpa tuggummin och fick klara mig utan dem när vi liufte mot Stockholm. Turligt nog hade en man framför mig ett helt paket och fick ta ett par stycken före landning. Väl på Arlanda var jag tvungen att hämta ut min väska, eftersom jag glömde att checka in den hela vägen... typiskt mig! Därefter tänkte jag checka in i en av diskarna, men det gick inte så jag ställde mig i kön för att checka in min väska. Då kom en man ur personalen fram och sa att jag var på fel terminal. Såklart. Varför gick jag inte till utrikesterminalen på en gång? Suck. Fick sedan halvspringa till gaten och hann faktiskt köpa tuggummi och gå på toa innan jag klev på planet. Ringde Johan precis innan jag skulle kliva på, ville bara höra hans röst :) Lite ledsamt var det, men jag blev samtidigt glad av prata med honom. Flyget till London gick bra, jag läste Aftonbladet och lyssnade på bra musik.

Blir alltid lika fascinerad när jag flyger, det är så häftigt att blicka ut över molnlandskapet och lilleputtlandet nedanför. Det ser ut som om man kan gå ut och hoppa runt bland de vita, fluffiga molnen. Det är som en egen värld. Förut var jag flygrädd, typ. Nu är jag inte direkt rädd utan tycker mest att det är drygt att böka med en massa packning i trånga utrymmen.

På tal om flyg, ska boka min hemresa ikväll. Är redan ganska dyrt, men kommer att bli ännu dyrare om jag inte bokar inom kort. Ska flyga till Göteborg och några dagar senare blir det tåg till sköna Värmland :)

Fick ett påskägg av G förut, de hade kvar en massa i kylskåpet. Gött!

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0