Home sweet home

Känner mig redan som hemma här i London. Det nya huset är jättefint och mitt rum ser ut som ett finare hotellrum. Har en jätteskön dubbelsäng, det gillas. Har till och med fönster, haha! Ingen täckning på mobilen dock, den engelska. Måste nog byta operatör. Är irriterande att inte kunna nå folk och bli nådd.

Ungarna var glada över att se mig, minstingen var lite misstänksam först men sen gick det bra. Han är så förbannat söt, väldigt lik sin storebror. Känns så konstigt, när jag lämnade familjen förra året var han lite drygt ett halvår och nu kan han gå och till och med prata lite.

Har en liten rast nu, chillar lite. Har packat upp mina kläder och andra saker. Är glad att Internet går som en dans!

På lunchen måste jag gå och köpa shampo och lite annat smått och gått. Ska såklart ta en titt på Northcote Road också, lovley.

Ska bjuda på lite bilder från Slåttdalsskrevan, som jag lovade.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maja

Har dom flyttat? vart bor dom nu?

2010-06-07 @ 12:40:56
Postat av: sarah

Hej! Är du tillbaka i London och jobbar för din gamla familj igen, eller det är bara tillfälligt?

2010-06-07 @ 22:23:55
URL: http://iendromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0