Kärt återseende

Nyss hemkommen från puben. Såg Spanien - Portugal och tyvärr förlorade Portugal. Hade ju varit kul med dem i final när jag ändå kommer att vara där då, den 11:e juli. Men kul att se Spanien lyckas också, de har ett bra lag :)

Träffade Maja ikväll också, efter cirka ett år. Riktigt kul!! :) Vi har många minnen tillsammans, haha, på gott och ont ;) Eller nåt. Hon är här till på fredag, så vi hinner ses fler gånger - high five!

Pratar en snabbis med Johan på msn nu. Han ringde mig i lördags, var helt underbart att höra hans röst :) Dock lät den lite konstig, men det gjorde min med. Hm. Måste vara något i vattnet, haha. Har tydligen löst sig med hotell nu, det gillas. Om en månad är han förhoppningsvis här hos mig! :)

Imorgon jobbar jag lite konstiga timmar, men det blir nog bra. Ser ut att bli en riktigt varm dag imorgon också. Gött!

Ska snart sova. Är inte på riktigt bra humör ikväll. Jag var det förut, men sedan vände det. Vet inte riktigt varför, men jag känner mig inte tillräckligt bra. Är alltid nåt som jag gör konstigt eller fel och jag har inte råd att göra allt som alla andra vill göra. Kan liksom inte bjuda igen på samma sätt. Borde jag ha dåligt samvete över det? Let's leave it there, for now.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0