My special treat



Det är ju faktiskt fredag :) Men självklart så lyckades jag ju kladda choklad på mina nya, vita, snygga shorts från Rut mf.l. Suck. Typiskt mig. Oh well, det blir till att tvätta dem, helt enkelt. Men inte nu, för jag ska strax spela Sims innan det är dags för att sooooooova. Ser fram emot morgondagens sovmorgon.

Ska läsa lite mer i min nya Cosmopolitan också. Jag gillar Cosmo, den har mycket (och bra!) innehåll. Den räcker länge och känns både vettig och sådär härligt feel good. High five på det! Någonting annat som är feel good är Bob Sinclair och hans musik. Lyssnar på Bob just nu. Det är grrreat stuff!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mickan

SV: Ja! Visst är den det! Den har varit mitt glädjepiller genom åren! :) glad är jag att jag har alla säsonger, så jag kan kolla när ja vill när saknaden blir för stor :P

2010-06-12 @ 00:44:31
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0