Shout it out loud, part 2

Hur mycket orkar en unge egentligen skrika på en och samma dag? Shit alltså. Kan inte finnas mycket luft kvar i lungorna efter tjugo minuters konstant skrikande/gråtande/gnällande. Slutet av arbetsdagen var bra, men innan dess... puh! Trodde att mina öron skulle trilla av där ett tag. Trots detta tycker jag att dessa ungar är bland de sötaste i hela världen. För det mesta.

Hoppade studsmatta innan middagen, haha! Så jäkla kul! Ungarna älskar det, de skrattade och hade sig. Sötisar!

Oh, well. Efter jag slutat kände jag att jag var tvungen att komma ut ur huset en stund. Bara komma iväg lite. Sagt och gjort, mötte upp Jessica och Nina för glass i parken. Italiensk glass, till och med. Jag valde passionsfrukt och nutella. MUMS! Mina smaklökar jublade av lycka, typ. Tyvärr blåste det så jävla mycket, så vi satt inte så länge, höll ju på att förfrysa sig. Nästan. Var är den riktiga sommarvärmen? Hoppas verkligen att den kommer snart. Annars får jag försöka hålla mig till tåls i tre veckor till, då blir det Portugal for the win!

Ska hoppa in i duschen och sen läsa och sova. Gött.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0