Snart helg.

Det ska bli grymt skönt med fredag och helg imorgon, oh ja! Blir förmodligen en ganska lugn dag, eftersom de två äldsta ska på kalas på eftermiddagen. Bara jag och Lillis alltså :) Tror förresten att C har förlagt sina öron någonstans, han verkar ha slutat lyssna på mig. Det tar ungefär tio minuter för att få honom att göra något man ber om. Ikväll tog det typ evigheter innan jag fick honom i badet. Suck. Imorse var han dock en riktig sötis när jag följde honom till skolan, nästan exemplarisk. Ville bara krama honom för att han var så gullig. Oh well. Livet som au pair är upp och ner, men det är ju en del av tjusningen med det hela.

Är barnvakt ikväll, hade sällskap av Jessie förut, vi såg på Vänner och snickesnackade lite :) Trevligt! Kollar på lite VM-sändningar nu och ser verkligen fram emot Englands match mot Algeriet. Come on, England! Hoppas att de vinner, vore kul.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0