They made it!

England gick vidare!! De vann mot Slovenien med 1-0 idag - high five! Så nu blir det åttondelsfinal på söndag :) Självklart ska den ses live på puben. That's how we do it in London.

Har varit en varm dag idag. På förmiddagen hade D sportdag, hon var jätteduktig! Vann nästan alla sina tävlingar. Träffade mormorn och morfarn också, alltid lika trevligt, de är så roliga. På min lediga stund gick jag och köpte solkräm - välbehövligt! Köpte en 15 och en 30, borde klara mig med det. Köpte som sagt även en bikini, som jag är riktigt nöjd med.

Har nyss ätit glass i parken med Jessica. Gott! Idag blev det citron och vit choklad - mums! Ska bli stammis på den där glassbaren, den är i toppklass, enligt mig.

Ska snart sova, är tröttis. Inte lika less som igår, dock. Bra va? Imorgon ska vi på playdate, blir nog kul. Ska bli spännande att se hur de barnen har växt sedan jag såg dem sist, vi ska nämligen till Majas förra värdfamilj :)

Måste också få påminna er om att det är grymt skönt att jag är ledig på fredag! Oh, friday - I'm in love!

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0