Ute i god tid

Har precis bokat min flygresa hem. Egentligen kanske det är lite väl tidigt att börja tänka på den redan nu, men priserna kommer att gå upp en hel del inom de närmaste veckorna så det är lika bra att boka nu. Onsdag den 11:e augusti lyfter jag mot Göteborg och svensk mark igen.

Idag hade jag förresten ansvar för badet, helt själv, för första gången i princip. Badade alla tre ungar (pojkarna först i och för sig) och det gick bra! De skötte sig fint. Mina gullungar, de är underbara :) Har inte riktigt kommit in i vardagen här än, så jag känner mig trött på kvällarna. Men det vänder snart, jag vänjer mig om ett par veckor.

Imorgon ska jag träffa Nina :) Ska bli riktigt kul. Jag såg förresten henne när jag kom upp från tunnelbanan i söndags, borde ha ropat på henne men kom mig inte för, tyvärr. Hon och hennes pojkvän R var redan en bit bort och på väg över till andra sidan gatan och jag var riktigt trött. Skulle precis ringa G och be henne plocka upp mig. Men det måste ha varit ett tecken. London är inte så väldigt stort ändå, haha!

Oh well. Ska sova snart. Blir lite läsning först.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: T

Göteborg den 11/8 alltså. antecknar Förhoppningsvis är jag här då, ska på ytterligare en anställningsintervju på tisdag. Saknar dig!

2010-06-11 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0