Walkin' in sunshine

Idag är det en riktigt fin dag i London. Jag och Jessie åt nyss glass i parken. Idag blev det strawberry och nån chokladglass = MUMS! En härlig upplevelse, må jag då säga. Börjar jobba om en halvtimme och ikväll är jag barnvakt. Måste tvätta en omgång till - och kolla på massa bra tv, haha. Typ fotbolls-VM. Ser fram emot helgen :) Ska bli skönt att vara helt ledig. Är helt ledig nästa helg också, känns bra. Det är ju trots allt midsommar då. Vilken tur att familjen passar på att åka bort just då. Haha, låter som om jag inte alls är här för att jobba. Det är jag ju, lite, men inte bara. Är ju här för att ha kul också :)

Puss.


Kommentarer
Postat av: PICTURES BY ELIAS

London skulle jag vilja åka till

2010-06-17 @ 22:43:02
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0