Bästa fredagen på länge

Sitter och tittar på Top Model innan jag ska gå och lägga mig. Är riktigt trött, så måste få lite sömn snart. Det har varit en bra dag :)

Dagen började med ett besök på Reprisen, där hittade vi massor av spännande prylar. Jag hade 50 kronor som ett slags presentkortatt, så totalt behövde jag bara betala 38 kr. Vi lyckades få in ett bord i bilen också, det var en riktigt bra prestatipn! Efter ungefär två timmars shopping blev det lunch på Paltzerian - gött! Snacka om att man blev mätt, det blev nästan paltschwimmen, faktiskt. Tur att vi inte sjönk som stenar när vi tog ett dopp i simhallen. Efter en heldag i Öjebyn blev det sedan en liten sväng på stan med Systembolaget som en av anhalterna.

Dagen/kvällen avslutades med en god och mysig middag, det blev kyckling - mums! Fick lite över till matlåda också, det gillas. Lyckades med lite extra charm få se det mesta av finalen i Let's Dance men vi hann såklart kika lite på hockeyn mellan varven också. Skönt att ha ännu en lugn fredag med riktigt bra sällskap både på dagen och kvällen :)

Imorgon ska jag kolla på tennis och vara lite supporter, det blir nog kul. På kvällen blir det fest!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0