H-o-c-k-e-y!

Nyss hemkommen från Skellefteå, var på plats och såg när SAIK kvitterade matchsserien mot FBK. Det var en riktigt bra match, spännande och fartfylld! Är lite tveksam till domarnas insats, när det är slutspel så höjs faktiskt ribban. Oh well, de gjorde förhoppningsvis sitt bästa, don't you think?

Jag älskar verkligen att gå på hockey. Är svårt att förklara varför, det är en speciell känsla, helt enkelt. Synd bara att Modo inte är med i slutspelet i år. Samtidigt är det skönt att titta på en match där man inte "måste" heja på något lag, att man inte har så mycket känslor inblandade. Ikväll hejade jag dock på Skellefteå och det var ju kul, eftersom de vann ;)

Idag hjälpte jag till som grafiker vid en av klassens tv-sändningar. Imorgon ska jag vara med min "riktiga" grupp, då som programledare. Kul! Mer om detta imorgon.

Nu blir det sängen.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0