Helgen

Bra helg, tycker jag. Igår blev det en hel del Buzz - kul! En hel del bärs för andra, men inte för mig. Inte den här helgen. Skönt att vara nykter ibland. Blev dock väldigt tvärtrött runt halv ett, på ett skönt sätt.

I fredags blev det filmkväll, The Reader stod på menyn. Riktigt bra! Innan dess var det hemmagjort pizza på menyn - jättegott! :) I samband med filmhyrningen passade vi på att investera i två andra filmer; "Walk the line" och "The boat that rocked". Blir alltså fler filmkvällar framöver - mys!

Känns verkligen att våren är på väg nu. Även om snön fortfarande är kvar så får jag ändå sprudlande vårkänslor, beror nog delvis på den mer och mer behagliga temperaturen.

Var på innebandy i Luleå idag förresten, en riktigt bra, ruffig och spännande match. Seger för Wibax - härligt! :) Efter matchen blev det Max, jag unnade mig ett Minimål - mums!

Imorgon är det skola som gäller. Har gjort kyckling med ris och currysås till matlåda. Resten av veckan kommer till stor del bestå av läsning och hemtenta - high five!

Nu blir det snart sängen.

Puss och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0