Kissies hemliga fans?

Haha, måste få tipsa om en ganska kul blogg. Det är en blogg som kopierar alla inlägg av bloggaren Kissie och lägger ut på sin egen blogg. Det är en blogg för "er som inte gillar Kissie & inte vill bidra till alla dom pengar hon får men endån vill läsa vad hon skriver". Aww, vad sött! Kul med folk som inte kan stava ordentligt i offentliga sammanhang, känns ju så mycket mer moget och seriöst då. Eller?

En annan hit är ju deras presentation också:

"Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!"

Ja, jag säger då det... orka vara avundsjuk på folk som har det bättre ställt än en själv. Gör något åt det istället! Tror knappast att den/de som driver den här bloggen inte skulle tacka nej till att tjäna pengar på att blogga.

Själv brukar jag sällan läsa Kissies blogg och har ingen speciell åsikt om henne.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0