Riksgränsen

Igår kom det hem sju trötta journalister efter en galet bra helg i Riksgränsen. Det var värt vartenda öre!

I fredags var det kanonfint väder, om än lite kallt. Vi åkte nästan hela dagen, riktigt nice! Det bet dock lite väl mycket i kinderna under de sista åken och jag lärde känna mina vadmuskler väldigt bra under lördagen... träningsvärken har börjat släppa lite nu.

På lördagen var det tre tappra själar som åkte i mulet väder, medan vi andra tog en promenad ut på en sjö. På kvällen blev det fest med diverse drycker.

Igår ägnade vi förmiddagen åt att städa rummen och sedan blev det lite drygt sex timmar på tåget och en timme buss från Luleå till Piteå. Hur kul man än har haft på en resa/semester är det alltid lika skönt att komma hem.

Nu ska jag bjussa på några bilder från helgen och sedan blir det nog läggdags, har en inkommande förkylning som jag ska försöka kurera med lite sömn.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0