Jag är glad :)

I fredags fick jag besök av Emma, det var kul :) Vi hade en lugn kväll med pizza, godis, glass och film. Najs! I lördags blev det shopping, mest för Emma haha, men en del för mig med. Köpte en vit t-shirt och ett par svarta gladiatorsandaler - me like! På eftermiddagen blev det brännboll med några i klassen, det var kul det också, även om det slog slint i min vinnarskalle... blev vinst för Piteå idag förresten, med 1-0. Det var en ganska bra match och de var värda tre poäng även om de inte spelade jättebra matchen igenom. Det är kul med fotboll, speciellt om man har bra sällskap vid sin sida.

Har ägnat mig åt att reda ut en del saker också, vilket känns bra. Det är så härligt att tycka om någon sådär extra mycket! :) Det är så skönt att bara vara och ägna sig åt det som händer just nu och att göra sådant som gör en glad. Att vara i Piteå gör mig glad, många av människorna som finns här är grrreat! Ni vet vilka ni är.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi måste catcha upp lite! saknar dig.

2010-05-10 @ 12:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0