Dags att andas ut

Nu är redaktionsövningen över för den här gången. Puh! Det har varit skitkul, faktiskt. Jättemycket jobb, men det var en härlig utmaning. Vi satt och redigerade till strax efter ett natten till fredag och sen var det dags igen klockan 8:00 igår. Vi blev klara med tidningen i sista minuten. Jag är nöjd, vi har gjort ett skitbra jobb! Finns en del vi kunde gjort annorlunda, men det är ju lätt att vara efterklok, eller hur?

Ska nog söka sommarjobb och praktik som redigerare :) Har verkligen fått upp ögonen för det nu. Men nu är det snart dags för innebandy.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Just det, glömde skriva haha

Det finns en familj som verkar så sjukt bra, det är mer att man är en personlig assistent istället för en Au Pair, man får bra betalt och man har mycket fritid. MEN, dem bor i Ashford, typ 45min-1 timme utanför London med bil. Hur nära stan bor du? Tycker du att det är aaaplångt med ca 1 timme utanför? För i USA t.ex är det inte alls långt, där tar det ju minst 30 min att komma till någonting haha, men jag vet inte hur det är i England? Ska jag satsa tycker du?



Kram!

2010-10-10 @ 00:41:20
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0