Fulltecknad kalender och magmedicin.

Så här ser planeringen för de kommande dagarna ut:

Torsdag: Feedback på redigeringen. Redigera! Möte på Hårstudion.
Fredag: Göra klart hemuppgiften i Medieteori 2 (Medieretorik). Hårstudion. Kåren på kvällen?
Lördag: Hemlis än så länge.
Söndag: Sova?
Måndag: Redigera!! Föreläsning MKV.
Tisdag: Litteraturdiskussion? Digitalfoto.

Måste skriva klart loggboken för Redaktionsövningen också.

Var på vårdcentralen förut också, angående min hals. Härligt att äntligen få träffa en nytänkande läsare. Han sa att vi ska pröva med magmedicin mot syra, att det kanske är det som gör att min hals är så irriterad. Håll tummarna för att det hälper!

Ska verkligen ge järnet de sista veckorna innan "höslovet". Det är bara att köra på, helt enkelt. Vill inte ha en massa rester och kompletteringar. Det klarar jag mig så gärna utan.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0