I'm a busy bee!

Shit alltså. Har så sjukt mycket mer att göra den här hösten än för ett år sedan. Inte överdrivet mycket mer, men ganska. Det är inte mina två extra kvällskurser som tar tid, det är de ordinarie kurserna. Kanske beror på att det är nya saker att lära sig. Förra året fokuserade vi mer på att skriva olika typer av texter, vilket inte var några större problem.

Så här ser resten av veckan ut:

Tisdag: Litteraturdiskussion. Redigering av tidningen. Möte om skoltidningen. Digitalfoto.
Onsdag: Göra slutuppgiften i MKV. Skriva loggbok.
Torsdag: Hälsa på Emma och gå på hockey :)
Fredag: Feedback på mina individuella tidningssidor.

Förresten, min skiva med Håkan Hellström (2 Steg Från Paradise) kom idag! :) Den är signerad också, med ett hjärta. Sweet! Hade den som bakgrundsmusik när jag gjorde middag förut, men ska lyssna igenom den mer ingående senare i veckan. Det ser jag fram emot!

Jag är så jäkla trött. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihihi jag har träffat håkan ^^

2010-10-19 @ 23:04:25
URL: http://metrobloggen.se/orebrostudent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0