Seg söndag

Hade tänkt gå ut igår men det blev inget av. Ganska skönt ändå, för jag var riktigt trött. Istället ägnade jag kvällen åt TV, god mat och glass :) Låg uppe sent och väntade på min goding. Då roade jag mig med de nya avsnitten av Paradise Hotel. Kul med Alex Schulman som programledare! Och kul med alla deltagare, haha!

Idag klev jag upp halv 12... gäsp! Johan har bortamatch idag så jag har segat på här hemma, med undantag för en halvtimmes promenad och en cykeltur till och från skolan. Ikväll ska jag unna mig lite extra god efterrät som Johan tog med hem från jobbet inatt - mums! :) På tal om mat, snart ska jag börja med min middag. Efter maten blir det nog pilates, ska köra ganska lugnt, så det går nog bra. Har inte ont i halsen (peppar, peppar!) men känningar av en förkylning. Suck! Ska det aldrig gå över?

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0