Shine on, cha la la la

Idag är det fredag och då blir det kyckling. Till middag, alltså. Åh, jag älskar kyckling. Det är så gott. Det är supergott, till och med.

Jag och Emma hade en riktigt bra dag igår, tack för det! :) Förutom att Modo förlorade. Oh, well. Lika bra att inse att det kanske dröjer ett bra tag till innan Modo vinner SM-guld, eller? Nej, SÅ jäkla dåliga var de ju inte. Men ändå. Så typiskt att de alltid ska till att förlora när jag går på matcherna nu för tiden. Går på ungefär 3-4 matcher per säsong och då vill jag ju se vinst! Hm.

Snart kommer Johan. Då ska vi till Elgiganten. Gissa varför? Han ska köpa en... DATOR! Ja, det är sant!

Jag är ressugen. Jag vill åka någonstans! Typ nu. Till Stockholm eller Göteborg. Eller kanske New York? Drömma kan man ju alltid.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0